Всі відносини між інтернет-магазином hunterman.com.ua та нашими клієнтами регулюються чинним законодавством України, всі питання гарантії, сервісу, повернення та обміну товару регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».

 

Повернення або обмін товару належної якості.

 

Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачу разом із проданим товаром.

 

Споживач має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту покупки (отримання товару), не враховуючи дня отримання товару обміняти товар на аналогічний товар, а за відсутності аналогічного товару у продажу на момент обміну споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад грошові кошти у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

 

Терміни повернення коштів.

 

Повернення коштів здійснюється в строк від 1 до 7 днів з дня, наступного за днем отримання продавцем повернутого товару.

 

Відправлення товару для обміну або повернення здійснюється клієнтом власним коштом:

-на склад перевізника Нова пошта №1 у м. Луцьк;

-самостійно на адресу: вулиця Володимирська, 74А, Луцьк, Волинська область, 43026, Україна.

 

Способи повернення коштів

 

Повернення коштів, по домовленості з клієнтом, може відбуватися наступним чином:

-переказом на банківську карту клієнта;

-за допомогою поштового переказу (післяплата). У цьому випадку, після огляду товару, у відділенні перевізника, та його отриманням продавцем, кошти повертаються клієнту поштовим переказом. Після цього, клієнт зможе отримати гроші у будь-якому відділенні перевізника Нова пошта по території України, звернувшись із паспортом до оператора відділення.

 

Якщо товар втратив товарний вигляд, продавець має право відмовити у прийнятті повернутого покупцем товару та поверненні за нього грошових коштів в повному або частковому обсязі.

 

Повернення або обмін товару неналежної якості

 

У разі виявлення недоліків товару споживач має право упродовж 14-денного строку з дня придбання товару вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

 

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з-поміж наявних у продавця (виробника), товар.

 

Уразі відсутності механічних пошкоджень, обмін або повернення коштів здійснюється протягом від 1 до 7 днів з дня, наступного за днем отримання продавцем повернутого товару.

 

Опис процедури по відправленні товару на обмін або повернення упродовж 14 днів після покупки:

 

  1. Повідомте нам за телефоном +380961003808 про ваш намір обміняти або повернути товар.
  2. Ретельно упакуйте товар з метою запобігання його пошкодженню під час транспортування і відправте його перевізником "Нова пошта" за на відділення №1 у м. Луцьк. Ви також можете доставити товар самостійно на адресу: вулиця Кравчука, 11А, Луцьк, Волинська область, 43026, Україна. Доставлення товару на повернення або обмін сплачує клієнт.
  3. Обов'язково потрібно страхувати товар, повідомивши оператору "Нової пошти" інформацію про повну вартість товару. Ризик втрати або пошкодження товару під час його доставлення несе перевізник.

  4. У випадку повернення товар відправляється нам з післяплатою, у випадку обміну – без післяплати.

  5. Після відправлення товару повідомте нам номер товарно-транспортної накладної (ТТН).

  6. Далі ми отримуємо і перевіряємо товар, та проводимо операцію з обміну або повернення товару.